Ministerstwo Edukacji Narodowej patronem honorowym Predator Games 2024.09.26
Minister Edukacji Narodowej po raz kolejny objął Patronatem Honorowym projekt Predator Games. To wyjątkowe wyróżnienie nie tylko podkreśla znaczenie esportu i gamingu w edukacji, ale także pokazuje, że turniej staje się ważnym elementem rozwijania kluczowych umiejętności młodzieży.
Predator Games to nie tylko rywalizacja, ale przede wszystkim szansa na zdobywanie kompetencji przyszłości – umiejętności takich jak praca zespołowa, strategiczne myślenie, podejmowanie decyzji pod presją oraz efektywna komunikacja w środowisku cyfrowym.
Przewidujemy, że w tej edycji do rozgrywek zgłosi się ponad 4 000 szkół i aż 57 000 uczniów, którzy będą rywalizować w takich grach jak Counter-Strike, League of Legends, Rocket League, Fortnite oraz szachy. Dzięki osobnym kategoriom dla szkół podstawowych i średnich, turniej staje się jeszcze bardziej dostępny i atrakcyjny dla młodych graczy.
Patronat Ministerstwa Edukacji Narodowej umożliwia nam dalsze rozwijanie działań edukacyjnych, a Predator Games staje się pomostem między tradycyjną edukacją a światem nowoczesnych technologii. Uczestnicy zyskują unikalną okazję, by rozwijać swoje pasje oraz zdobywać umiejętności, które będą przydatne zarówno w e-sporcie, jak i na ich przyszłych ścieżkach kariery.