Ponad 33 000 uczniów w rozgrywkach drugiego sezonu Predator Games 2024.10.24
Drugi sezon Predator Games, największego szkolnego turnieju esportowego w Europie, przyniósł znaczący rozwój na wielu poziomach. W tegorocznej edycji, która przyciągnęła uczniów z całej Polski, zauważalny jest wzrost liczby uczestników, szkół oraz drużyn. Zainteresowanie esportem w środowisku szkolnym dynamicznie rośnie, co najlepiej odzwierciedlają statystyki tej edycji.
W drugim sezonie do rywalizacji zgłosiło się 33 658 uczniów, co podkreśla, że esport staje się integralnym elementem kultury młodzieżowej. Predator Games zyskuje na znaczeniu jako platforma wspierająca młode talenty w świecie profesjonalnych rozgrywek. Liczba szkół wzrosła o 110% – z 1 024 w pierwszej edycji do 2 142 w obecnym sezonie. Rywalizacja obejmie aż 11 044 drużyny w pięciu grach:
Counter-Strike: 1 423 drużyny
League of Legends: 798 drużyny
Predator Games Featuring Rocket League: 381 drużyn
Predator Games Featuring Fortnite: 5 786 drużyn
Szachy: 2 656 drużyny
Sukces Predator Games napędzają także silne partnerstwa z zaufanymi markami, które wspierają rozwój i prestiż tego wydarzenia. Partnerem strategicznym jest Media Expert, jedna z największych sieci detalicznych w Polsce. Głównymi partnerami są Intel oraz Microsoft, a projekt dodatkowo wspierany i rozwijany jest przez: markę Grześki, Miasto Płock i Województwo Mazowieckie, Reporter Young – markę modową dla młodzieży, Danone i Żywiec Zdrój, Apart – lider branży jubilerskiej oraz SPiDOR – Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Gier Wideo. Do turnieju dołączają także kolejne, znane podmioty, które podnoszą rangę i prestiż całego wydarzenia.
Turniej odbywa się pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej, a wielki finał rozegrany zostanie w lutym w Płocku, w Orlen Arenie. Predator Games rośnie w siłę, stając się kluczowym wydarzeniem na mapie europejskiego esportu, łącząc pasję, rywalizację i rozwój młodych talentów.
"To wydarzenie nie jest w żaden sposób sponsorowane, organizowane ani administrowane przez spółki Epic Games, Inc. oraz Psyonix LLC."